close
تبلیغات در اینترنت

رزتمپ

فیبرها

فیبرها
مکمل هاوهورمون ها در بدنسازی
تبليغات
Rozblog.com رز بلاگ - متفاوت ترين سرويس سایت ساز
اطلاعات سايت
نام کاربری :
رمز عبور :

رمز عبور را فراموش کردم ؟
آمار مطالب
کل مطالب : 206
کل نظرات : 25

بازديد امروز : 20 نفر
بارديد ديروز : 7 نفر
بازديد هفته : 27 نفر
بازديد ماه : 218 نفر
بازديد سال : 1,345 نفر
بازديد کلي : 64,858 نفر

افراد آنلاين : 1
عضويت سريع
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی : * کد امنیتیبارگزاری مجدد
پيوندهاي روزانه
کدهاي اختصاصي
پشتيباني
theme by
roztemp.ir
RSS

Powered By
Rozblog.Com
تبليغات
رزتمپ

فیبر ، ماده غیر قابل هضمی است که در انواع توبیا ، سبزیجات ، میوه جات دانه ای ، غلات  ، دانه های روغنی و … یافت می شود  . این ماده برای سلامتی و افرادی که درصدد کاهش وزن خود هستند بسیار سودمند می باشد . پس وقتی کسی می خواهد به حجم عضلانی خود بیفزاید ، نباید به مقدار زیاد از این ماده غذایی استفاده کند . غذاهای فیبردار نه تنها سخت جویده و بلعیده می شوند حجم معده را پر می کنند در نتیجه ، مصرف غذاهای پرکالری نظیر کربوهیدرات های نشاسته ای را نیز محدود می کنند . غذاهای فیبردار همچنین مدت زمان طولانی تری با شما می مانند و عملکرد هضم را کند می کنند به طوری که

بدن قادر نخواهد بود در فاصله زمانی کوتامدت ، وعده غذایی بعدی را بپذیرد .

در نهایت باید گفت که خوردن فیبر به عنوان یک استراتژی کاهنده وزن عالی است ، اما زمانی که در حال اجرای تاکتیک حجم گیری هستید باید آن را محدود کنید

انواع فیبرهای غذایی

فیبر یک نوع کربوهیدرات می باشد ( از گروه کربوهیدرات های پیچیده ) . این نوع کربوهیدرات ها هضم نمی شوند ، حتی در خون نیز جذب نمی شوند . فیبرهای موجود در غذا از گیاهان سرچشمه می گیرند

فیبرها دو نوع هستند  . فیبرهای محلول و فیبرهای نامحلول

فیبرهای محلول همانطوری که از نامشان پیداست در آب حل می شوند . این نوع فیبر باعث پایین آمدن کلسترول خون می شوند شما می توانید فیبرهای محلول را در غذاها پیدا کنید این غذاها شامل : جو ، جوی دوسر ، مرکبات ، و لوبیای خشک است . فیبرهای محلول به کاهش وزن نیز کمک می کنند ، زیرا بعد از مصرف غذای حاوی این نوع فیبر ، شما احساس پری و سنگینی می کنید و در نتیجه دیرتر گرسنه می شوید

فیبرهای نامحلول شامل پوسته سبزیجات و سبوس می باشد . این نوع فیبر خطر سرطان کولون ( سرطان روده بزرگ ) را کاهش داده و از عفونت روده بزرگ جلوگیری می کند . فیبرهای نا محلول در نان گندم سبوسدار ، سبوس گندم ، انواع سبزیجات مثل کلم ، چغندر ، گل کلم ، سیب با پوست ، شلغم و … وجود دارد

 

منبع : Muscle & Fitness

 

درباره : پزشکی ورزشی ,
امتياز : نتيجه : 0 امتياز توسط 0 نفر مجموع امتياز : 0

برچسب ها : مکمل بدنسازی ,
بازديد : 80
[ دوشنبه 10 مهر 1391 ] [ 19:36 ] [ چارلز گلس ]
مطالب مرتبط
آخرين مطالب ارسالي
مکمل اصل و غیر اصل تاريخ : یکشنبه 17 اردیبهشت 1391
آرتروز تاريخ : دوشنبه 11 شهریور 1392
چند راهنمایی پایه ای برای مبتدی ها تاريخ : یکشنبه 10 شهریور 1392
سوماتروپین تاريخ : سه شنبه 05 شهریور 1392
بیوگرافی فیل هیث تاريخ : سه شنبه 05 شهریور 1392
وزن بدن چگونه تنظیم می شود تاريخ : سه شنبه 05 شهریور 1392
نکاتی درباره تمرینات سرشانه تاريخ : شنبه 02 شهریور 1392
خطر افزایش تستسرون برای بدن تاريخ : جمعه 01 شهریور 1392
ارسال نظر براي اين مطلب

نام
ایمیل (منتشر نمی‌شود) (لازم)
وبسایت
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) :S
نظر خصوصی
مشخصات شما ذخیره شود ؟ [حذف مشخصات] [شکلک ها]
کد امنیتیرفرش کد امنیتی
.: Weblog Themes By roztemp :.

درباره وبلاگ

به سایت ماسل تک خوش آمدید این جانب مدرک مربیگری در جه 2 و 3 بدنسازی و پزشکی ورزشی اسیا را دارم هرگونه سوال در مورد مکمل-برنامه تمرینی-هورمون ها داشتید در نظرات بیان کنید تا پاسخ بدهم و برای تهیه مکمل ها با این شماره تماس بگیرید شماره تماس:09141206607 با تشکر
موضوعات
پروتیین ها
کربوهیدراتها
امینو ها
کم کننده چربی ها
هورمون ها
تمرین
تاریخچه
کراتین ها
افزایش هورمون ها
پمپاژ خون
پزشکی ورزشی
ویتامینها
آرشيو
جست و جو