close
تبلیغات در اینترنت

رزتمپ

امینو ها

امینو ها
مکمل هاوهورمون ها در بدنسازی
تبليغات
Rozblog.com رز بلاگ - متفاوت ترين سرويس سایت ساز
اطلاعات سايت
نام کاربری :
رمز عبور :

رمز عبور را فراموش کردم ؟
آمار مطالب
کل مطالب : 206
کل نظرات : 25

بازديد امروز : 20 نفر
بارديد ديروز : 5 نفر
بازديد هفته : 35 نفر
بازديد ماه : 223 نفر
بازديد سال : 1,668 نفر
بازديد کلي : 65,181 نفر

افراد آنلاين : 1
عضويت سريع
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی : * کد امنیتیبارگزاری مجدد
پيوندهاي روزانه
کدهاي اختصاصي
پشتيباني
theme by
roztemp.ir
RSS

Powered By
Rozblog.Com
تبليغات
رزتمپ
Primary Product Image درباره : پروتیین ها , امینو ها ,
امتياز : نتيجه : 0 امتياز توسط 0 نفر مجموع امتياز : 0

برچسب ها : bcaa ,
بازديد : 39
[ پنجشنبه 17 مرداد 1392 ] [ 21:12 ] [ چارلز گلس ]

پروتین سویا سلطان پروتئین گیاهی است، هر چند که تا حدی در مورد آن بی عدالتی شده و به اشتباه در بسیاری از موارد جزو پروتئینهای بی کیفیت طبقه بندی می شود . بزرگترین تصور اشتباه در مورد پروتئین سویا این است ، به این دلیل که حاوی استروژن های گیاهی است ( مواد شیمیایی گیاهی که دارای خصوصیاتی شبیه استروژنها هستند ). باعث کاهش سطوح تستسترون و افزایش سطح استروژن می شوند . ولی مطالعات متعددی نشان داده که این حقیقت ندارد .اخیراً تجزیه و تحلیلی روی ۱۵ مورد از مطالعات معتبر پیشین که روی ارتباط سویا و سطوح تستسترون صورت گرفته بود . انجام شد . محققان نتیجه گیری کردند که سویا تغییری بر سطح تستسترون در مردان ایجاد نمی کند . یکی دیگر از تصورات غلط در مورد سویا این است

که این پروتئین مشابه پروتئینهای شیر ، باعث رشد عضلانی نمی شود . بر خلاف این ادعا ، مطالعه ای در سال ۲۰۰۷ نشان داد وقتی به تعدادی بدنساز مرد، پروتئین سویا کنستانتره، پروتئین سویا ایزوله، پودر مخلوط شامل سویا و وی یا پودر پروتئین وی ایزوله در طول برنامه ۱۲ هفته ای تمرین با وزنه داده شده، همگی افزایش حجم مشابهی داشتند .فارق از این که کدامیک از این پروتئینها را مصرف کرده بودند . این تحقیق دیگری را که در سال ۲۰۰۶ توسط محققان کانادایی بر روی افراد تمرین نکرده انجام شده بود را هم تایید کرد.

 پروتئین سویا بنظر می آید که مزایای مشابه وی ارائه می دهد ، بعلاوه فوایدی که وی و پروتئینهای دیگر فاقد آن هستند . اولین آنها توانایی پروتئن سویا در افزایش سطوح هورمون رشد است ، که بنظر می آید بخاطرمقادیر بالای آرژینین و لیزین موجود در آن است . همچنین باعث تقویت سطوح نیتریک اکسید می شود . انیستیتو پلی تکنیک ویرجینیا و محققان دانشگاه آیالتی بلکزبورگ کشف کردند که فیتواستروژن جنستئین موجود در سویا باعث افزایش سطوح نیتریک اکسید می شود به وسیله افزایش آنزیمی که کاتالیزور بین تبدیل آرژینین به نیتریک اکسید بشمار می آید . علاوه بر این ، سویا برای ریکاوری عضلات بهتر عمل می کند .

 

 


ادامه مطلب
درباره : پروتیین ها , کربوهیدراتها , امینو ها ,
امتياز : نتيجه : 0 امتياز توسط 0 نفر مجموع امتياز : 0

برچسب ها : سویا ,
بازديد : 163
[ چهارشنبه 27 دي 1391 ] [ 19:11 ] [ چارلز گلس ]

این پروتئین مشهور هم در انواع مختلفی عرضه می شود . کازئین معمولی ( در فرم های مختلف کازئینیت و میسلار ) و کازئین هیدرولیزه . که البته خصوصیات این دو گروه بسیار متفاوت است .

کازئین معمولی گوارش کندی دارد ، مطالعات انجام شده و به چاپ رسیده از تحقیقات تغذیه و ژورنال آمریکایی تغذیه بالینی نشان داده که

مصرف کازئین پس از تمرین می تواند باعث افزایش قدرت و تولید پروتئین در عضلات در طول ۲۴ ساعت بعدی شود

در میان دو نوع ذکر شده ، کازئینیت ارزان تر است و نوع کم کیفیت تری به شمار می آید ولی تقریباً به خوبی در آب حل می شود . بنابر این برای نوشیدنی های پروتئینی انتخاب خوبی است . در مقابل نوع میسلار در مجاورت مایعات به شکل توده  درمی آید ، شبیه به پنیر کاتیج و اغلب برای حل کردن آن در مایعات نیاز به مخلوط کن است . به خاطر سرعت گوارش کند ، پروتئین ارزشمندی برای قبل از خواب هم به شمار می آید .

کازئین هیدرولیزه خواصی کاملاً متضاد با کازئین معمولی دارد : سرعت گوارش سریع ، افزایش سریع سطوح آمینو اسیدها در خون و تحریک تولید پروتئین .

پس از پروسه هیدرولیز ، کازئین به طور عمده به دی و تری پپتایدها تجزیه می شود ( زنجیره های کوچک شامل دو یا سه آمینو اسید ) که نسبت به آمینو اسید های مجزا جذب سریعتری دارند

 

درباره : پروتیین ها , امینو ها , پزشکی ورزشی ,
امتياز : نتيجه : 0 امتياز توسط 0 نفر مجموع امتياز : 0

برچسب ها : body ,
بازديد : 120
[ جمعه 02 تير 1391 ] [ 21:21 ] [ چارلز گلس ]
این روزها بیشتر جوانان به پرورش عضلات و ماهیچه های بدن خود علاقمند شده اند و بسیاری از آنها بدون مشورت با پزشک یا متخصص تغذیه، مکملهای غذایی مصرف می کنند. در این نوشته سعی می کنیم شما را با انواع آنها آشنا کنیم، اما تاکید می کنیم مصرف آنها نباید بدون مشورت با متخصص صورت بگیرد.

اولین نکته ای که باید مورد توجه شما قرار داشته باشد آنکه است که یک ورزشکار لزومآ نباید از مکمل های غذایی برای پرورش عضلات و ماهیچه های خود استفاده کند، هر چند استفاده از آنها می تواند به او کمک کند تا این کار را با سرعت خیلی بیشتری انجام دهد.

مکمل ها در یک تعریف ساده ابزارهایی برای افزایش توانایی ساختن ماهیچه در بدن ورزشکار هستند. در غالب موارد، افراد با مولتی ویتامین ها، پروتئین و کراتین مصرف آنها را شروع می کنند. (کراتین نوعی از اسیدهای آمینه است که منبع انرژی برای بدن محسوب می شود که راجع به آن توضیح خواهیم داد.)

چندین نوع مکمل غذایی وجود دارد که می تواند به رشد، ترمیم و بازسازی ماهیچه ها کمک کند، که در اینجا فهرستی از بهترین انواع این مکمل های غذایی ارائه می شود :

ادامه مطلب
درباره : پروتیین ها , کربوهیدراتها , امینو ها , پزشکی ورزشی ,
امتياز : نتيجه : 1 امتياز توسط 1 نفر مجموع امتياز : 1

برچسب ها : مکمل های بدنسازی ,
بازديد : 149
[ دوشنبه 25 ارديبهشت 1391 ] [ 20:10 ] [ چارلز گلس ]

اصلي ترين ساختار پرو تئين ها را اسيد هاي آمينه تشكيل مي دهند كه تفاوت اصلي آنها با كربو هيدرات و چربي در وجود نيتروژن در ساختار سلولي آمينو اسيد ها علاوه بر كربن – هيدروژن و اكسيژن است  . حدود 20 اسيد آمينه اصلي شناسائي ونامگذاري شده است كه در يك تقسيم بندي كلي به دو نوع ضروري و غير ضروري ناميده مي شوند . اسيد هاي آمينه ضروري آنهائي هستند كه بدن قادر به ساخت آنها نيست و بايد از طريق رژيم غذائي تامين شوند ولي بدن قادر به ساخت و سنتز آمينو هاي غير ضروري هست. آمينوهاي ضروري عبارتند از آرژنين – ليزين – تره اونين- لوسين  – ميونين – والين – فنيل آلين –ايزو لوسين و ... و آمينو هاي غير ضروري : گليسين – آلين – گلوتامين – ليستين و ....

و اما از ميان آمينو اسيد هاي ضروري يكسري از انها به نوع زنجيري شاخه دار (لوسين – ايزو لوسين – والين )  معروفند كه بسيار در ساخت عضلات مهم هستند و سريعا جذب مي شوند و اثر آنابوليكي بسيار زيادي دارند . البته دليل جذب سريع انها اين است كه بجاي كبد در عضلات متابوليزه مي شوند .

نكته مهم اينكه براي عملكرد صحيح بايد هر سه آمينو اسيد شاخه دار همزمان مصرف شوند و همراه با با آمينوهاي تريپتوفان (آمينو ضروري )و تيروزين (آمينو غير ضروري ) نبايد مصرف شود .

عملكرد بعضي آمينو ها

آرژنين : آزاد كردن هورمون رشد

گليسين : كنترل افسردگي – آزاد سازي هورمون رشد

اسيد گلو تاميك (گلوتامين ) : تقويت سيستم ايمني- رشد عضله

سرين :توليد انرژي – بالا بردن قند خون

آلانين : جلوگيري از تحليل عضله

سيستين : ضد پيري و كاهش التهاب و آنتي اكسيدان بافتهاي بدن

لوسين – ايزو لوسين – والين ( شاخه دار ): بالابردن توان و ساخت عضله

ال كارنيتين : افزايش توان استقامتي و تسريع فرآيند چربي سوزي

درباره : امینو ها ,
امتياز : نتيجه : 0 امتياز توسط 0 نفر مجموع امتياز : 0

برچسب ها : از آمينواسيدها بيشتر بدانيم ,
بازديد : 100
[ پنجشنبه 21 ارديبهشت 1391 ] [ 13:5 ] [ چارلز گلس ]
  • موثر در بهبود قدرت عضلات
  • مناسب برای ورزشكاران رشته های قدرتی
  • موثر در بازسازی بدن پس از اجرای تمرين
  • تامين كننده امينو اسيدهای ضروری بدن

كپسولهای اين محصول دارای  آمينواسيدهای شاخه ای BcAA s و آمينواسيدهای فرم L هستندكه موجب رشد عضلات و جذب بهتر پروتئين می شوند.

درباره : امینو ها ,
امتياز : نتيجه : 5 امتياز توسط 5 نفر مجموع امتياز : 8

برچسب ها : Amino 6000 ,
بازديد : 95
[ یکشنبه 17 ارديبهشت 1391 ] [ 8:28 ] [ چارلز گلس ]
درباره : پروتیین ها , کربوهیدراتها , امینو ها ,
امتياز : نتيجه : 0 امتياز توسط 0 نفر مجموع امتياز : 0

برچسب ها : شکلات بار پروتئنی ,
بازديد : 84
[ یکشنبه 17 ارديبهشت 1391 ] [ 8:9 ] [ چارلز گلس ]
درباره : امینو ها , کم کننده چربی ها ,
امتياز : نتيجه : 0 امتياز توسط 0 نفر مجموع امتياز : 0

برچسب ها : bcaa با فرمول چربی سوزی ,
بازديد : 228
[ یکشنبه 17 ارديبهشت 1391 ] [ 7:59 ] [ چارلز گلس ]
درباره : امینو ها ,
امتياز : نتيجه : 0 امتياز توسط 0 نفر مجموع امتياز : 0

برچسب ها : bcaa به صورت کپسول ,
بازديد : 248
[ یکشنبه 17 ارديبهشت 1391 ] [ 7:59 ] [ چارلز گلس ]
درباره : امینو ها ,
امتياز : نتيجه : 0 امتياز توسط 0 نفر مجموع امتياز : 0

برچسب ها : آمینو کامل ,
بازديد : 89
[ یکشنبه 17 ارديبهشت 1391 ] [ 7:58 ] [ چارلز گلس ]
Amino Chewables Nutrition Information درباره : امینو ها ,
امتياز : نتيجه : 0 امتياز توسط 0 نفر مجموع امتياز : 0

بازديد : 90
[ یکشنبه 17 ارديبهشت 1391 ] [ 7:52 ] [ چارلز گلس ]
آخرين مطالب ارسالي
مکمل اصل و غیر اصل تاريخ : یکشنبه 17 اردیبهشت 1391
آرتروز تاريخ : دوشنبه 11 شهریور 1392
چند راهنمایی پایه ای برای مبتدی ها تاريخ : یکشنبه 10 شهریور 1392
سوماتروپین تاريخ : سه شنبه 05 شهریور 1392
بیوگرافی فیل هیث تاريخ : سه شنبه 05 شهریور 1392
وزن بدن چگونه تنظیم می شود تاريخ : سه شنبه 05 شهریور 1392
نکاتی درباره تمرینات سرشانه تاريخ : شنبه 02 شهریور 1392
خطر افزایش تستسرون برای بدن تاريخ : جمعه 01 شهریور 1392
.: Weblog Themes By roztemp :.

درباره وبلاگ

به سایت ماسل تک خوش آمدید این جانب مدرک مربیگری در جه 2 و 3 بدنسازی و پزشکی ورزشی اسیا را دارم هرگونه سوال در مورد مکمل-برنامه تمرینی-هورمون ها داشتید در نظرات بیان کنید تا پاسخ بدهم و برای تهیه مکمل ها با این شماره تماس بگیرید شماره تماس:09141206607 با تشکر
موضوعات
پروتیین ها
کربوهیدراتها
امینو ها
کم کننده چربی ها
هورمون ها
تمرین
تاریخچه
کراتین ها
افزایش هورمون ها
پمپاژ خون
پزشکی ورزشی
ویتامینها
آرشيو
جست و جو