close
تبلیغات در اینترنت

رزتمپ

کم کننده چربی ها

کم کننده چربی ها
مکمل هاوهورمون ها در بدنسازی
تبليغات
Rozblog.com رز بلاگ - متفاوت ترين سرويس سایت ساز
اطلاعات سايت
نام کاربری :
رمز عبور :

رمز عبور را فراموش کردم ؟
آمار مطالب
کل مطالب : 206
کل نظرات : 25

بازديد امروز : 43 نفر
بارديد ديروز : 11 نفر
بازديد هفته : 58 نفر
بازديد ماه : 58 نفر
بازديد سال : 58 نفر
بازديد کلي : 63,571 نفر

افراد آنلاين : 1
عضويت سريع
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی : * کد امنیتیبارگزاری مجدد
پيوندهاي روزانه
کدهاي اختصاصي
پشتيباني
theme by
roztemp.ir
RSS

Powered By
Rozblog.Com
تبليغات
رزتمپ

تحقیقات از این ایده پشتیبانی کرده اند که ورزشکارانی که تحت تمرینات قدرتی و سختی قرار دارند از جمله بدنسازان، نیاز به مصرف ۱,۶ تا ۱,۸ گرم پروتئین به ازای هر کیلوگرم از وزن بدن دارند، ولی از آنجایی که رشد عضلانی اولویت اصلی برای بدنسازان بشمار می آید، اغلب مصرف ۲,۲ گرم پروتئین را توصیه می کنیم. و البته ضرری هم برایتان نخواهد داشت. بنابراین

حتی اگر مقدار چربی زیادی دارید بازهم به ۲,۲ گرم به ازای هر کیلوگرم از وزن بدن پایبند باشید؛ هر مقدار پروتئین اضافی که مصرف می کنید و بدن به آن نیاز نداشته باشد، بعنوان سوخت مصرف خواهد شد. درواقع اگر می خواهید ذخایر چربی بدن خود را کاهش دهید، حتی توصیه می کنیم مقدار پروتئین دریافتی روزانه را به ۳,۳ گرم به ازای هر کیلوگرم از وزن تان افزایش داده و همزمان اجازه ندهید مقدار کربوهیدرات دریافتی روزانه تان از ۲,۲ گرم بیشتر شود. این تنظیمات می تواند کمک زیادی به سوختن ذخایر چربی تان کند.

تحقیقات نشان داده پایبندی به رژیمی پر پروتئین و کم کربوهیدرات راهی ثابت شده برای چربی سوزی و حفظ عضلات است. 

    منبع: مجلهMuscle and Fitness

درباره : کم کننده چربی ها , پزشکی ورزشی ,
امتياز : نتيجه : 0 امتياز توسط 0 نفر مجموع امتياز : 0

برچسب ها : چربی سوز ,
بازديد : 71
[ یکشنبه 24 دي 1391 ] [ 19:18 ] [ چارلز گلس ]

این ماده چیست ؟ آنتی کسیدان جلبک دریایی

دلیل مصرف: افزایش دمای بدن

مقدار مصرف: ۲۰۰میلی گرم دو یا سه بار در روز به همراه غذا

۲نوع از چربیها در بدن وجود دارد: نوع سفید که حجم عمده از بافت چربی افراد بالغ را تشکیل می دهد، و چربی قهوه ای، که نوع غالب در کودکی بشمار می آید. چربی قهوه ای رفتار متفاوتی دارد نسبت به چربی سفید؛ به این دلیل که

وظیفه آن تولید گرماست، و این کار را با سوختن کالری انجام می دهد. یعنی یک چربی که چربی می سوزاند؟ پتانسیل این نوع چربی حیرت انگیز است، ولی یک نکته وجود دارد، اغلب افراد بالغ فاقد مقدار کافی از چربی قهوه ای هستند که بتوانند تغییر چشمگیری در مصرف کالری آنها ایجاد کند.

اما بپردازیم به فوکوگزانتین: بر اساس مطالعات مقدماتی،مصرف این عصاره جلبک می تواند باعث شود که چربیهای سفید در بدن شما عملکردی مشابه چربی های قهوه ای پیدا کنند. این کار توسط افزایش فعالیت نوعی پروتئینی انجام می شود، که به هرحال در سلولهای چربی وجود دارند، و در ترموژنسیس نقش دارد (افزایش دمای بدن از طریق سوزاندن کالری).

افزایش ترموژنسیس به معنی افزایش سوخت و ساز است و مقدار چربی که بدن می سوزاند.

 

درباره : کم کننده چربی ها ,
امتياز : نتيجه : 0 امتياز توسط 0 نفر مجموع امتياز : 0

برچسب ها : قوی ترین چربی سوز ,
بازديد : 75
[ سه شنبه 19 دي 1391 ] [ 20:15 ] [ چارلز گلس ]

آیا هیچ ماده  غذایی طبیعی وجود دارد که بتواند سرعت متابولیسم ( سوخت و ساز ) بدن را افزایش دهد ؟ بله سعی کنید زنجبیل را در رژیم غذایی خود وارد کنید . این ماده گیاهی در بسیاری از کشورهای آسیایی بعنوان چاشنی و ادویه به وفور مورد استفاده قرار می گیرد و در ایران هم رایج است . ولی شاید آنچه بسیاری از بدنسازان ندانند این است که زنجبیل فواید بیشماری برای بدن دارد .

تحقیقات نشان داده این ماده که

در طب سوزنی کشورهای شرقی شهرت خاصی دارد دارای خصوصیات متعددی است . زنجبیل بعنوان ضد التهاب شناخته می شود ، از بیماری های مرتبط با سوء هاضمه ممانعت می کند و برای درمان اسهال ، حالت تهوع و حتی درد دندان مورد استفاده بوده ، بعلاوه کاربرد در درمان بیماری های متعدد دیگر .

در این میان ، گزارش شده که زنجبیل بعنوان آنتی اکسیدان و ماده ترموژنیک هم عمل می کند . همین خاصیت ترموژنیک است که برای بدنسازان بیشترین اهمیت را دارد ، به این دلیل که مواد ترموژنیک از طریق سوزاندن کالری و چربی بیشتر ، دمای بدن را افزایش می دهند. زنجبیل در فرم های مختلف مورد استفاده قرار می گیرد . از جمله به شکل خام ، ترشی ،خشک شده ، عصاره مایع ، و حتی شربت زنجبیل .

مطالعه ای نشان داد که خصوصیات ویژه ای که هم در زنجبیل تازه و هم خشک شده دیده می شود ( این تحقیق بر روی ترشی آن انجام نشده ) باعث می شود بافت عضلات از اکسیژن بیشتری استفاده کند ( که این در طول سوختن چربی توسط عضلات رایج است .همزمان زنجبیل باعث افزایش جریان خون در عضلات و تولید اسید لاکتیک می شود . تا این لحظه تحقیق مشخصی نشان نداده که فرمی از زنجبیل دارای خواص ترموژنیک قوی تری نسبت به انواع دیگر باشد . ولی به هر حال عصاره مایع زنجبیل دارای بالاترین مقدار مواد فعال موجود در آن است و البته گرانتر از فرم های دیگر .

زنجبیل طعم غذاهای شما را بهبود می دهد و چربی سوزی را تحریک می کند . اما اگر می خواهید خاصیت تقویت کنندگی زنجبیل بر سوخت وساز را باز هم افزایش دهید سعی کنید همزمان از سیر هم استفاده کنید . این دو خواص یکدیگر را تقویت می کنند و گزارش شده که بر کاهش سطح چربی های خون هم موثر تر از زمانی هستند که به تنهایی مصرف می شوند به این منظور ۲۵۰میلی گرم عصاره استاندارد زنجبیل ( حاوی بین ۵ تا ۲۰ درصد جینجرول ) و ۴۰۰میلی گرم عصاره استاندارد سیر ( حاوی ۴ میلی گرم آلیسین ) دو یا سه مرتبه در روز مصرف کنید

 

درباره : کم کننده چربی ها ,
امتياز : نتيجه : 0 امتياز توسط 0 نفر مجموع امتياز : 0

برچسب ها : زنجبیل ، گیاهی برای چربی سوزی ,
بازديد : 107
[ پنجشنبه 08 تير 1391 ] [ 13:43 ] [ چارلز گلس ]
Hydroxycut Hardcore Pro Series درباره : کم کننده چربی ها ,
امتياز : نتيجه : 0 امتياز توسط 0 نفر مجموع امتياز : 0

برچسب ها : چربی سوز ,
بازديد : 96
[ سه شنبه 19 ارديبهشت 1391 ] [ 9:38 ] [ چارلز گلس ]
درباره : کم کننده چربی ها ,
امتياز : نتيجه : 0 امتياز توسط 0 نفر مجموع امتياز : 0

برچسب ها : چربی سوز قوی برای چربی های قهوه ای اطراف شکم ,
بازديد : 232
[ یکشنبه 17 ارديبهشت 1391 ] [ 8:10 ] [ چارلز گلس ]
درباره : کم کننده چربی ها ,
امتياز : نتيجه : 0 امتياز توسط 0 نفر مجموع امتياز : 0

بازديد : 135
[ یکشنبه 17 ارديبهشت 1391 ] [ 8:10 ] [ چارلز گلس ]
درباره : امینو ها , کم کننده چربی ها ,
امتياز : نتيجه : 0 امتياز توسط 0 نفر مجموع امتياز : 0

برچسب ها : bcaa با فرمول چربی سوزی ,
بازديد : 227
[ یکشنبه 17 ارديبهشت 1391 ] [ 7:59 ] [ چارلز گلس ]
آخرين مطالب ارسالي
مکمل اصل و غیر اصل تاريخ : یکشنبه 17 اردیبهشت 1391
آرتروز تاريخ : دوشنبه 11 شهریور 1392
چند راهنمایی پایه ای برای مبتدی ها تاريخ : یکشنبه 10 شهریور 1392
سوماتروپین تاريخ : سه شنبه 05 شهریور 1392
بیوگرافی فیل هیث تاريخ : سه شنبه 05 شهریور 1392
وزن بدن چگونه تنظیم می شود تاريخ : سه شنبه 05 شهریور 1392
نکاتی درباره تمرینات سرشانه تاريخ : شنبه 02 شهریور 1392
خطر افزایش تستسرون برای بدن تاريخ : جمعه 01 شهریور 1392
.: Weblog Themes By roztemp :.

درباره وبلاگ

به سایت ماسل تک خوش آمدید این جانب مدرک مربیگری در جه 2 و 3 بدنسازی و پزشکی ورزشی اسیا را دارم هرگونه سوال در مورد مکمل-برنامه تمرینی-هورمون ها داشتید در نظرات بیان کنید تا پاسخ بدهم و برای تهیه مکمل ها با این شماره تماس بگیرید شماره تماس:09141206607 با تشکر
موضوعات
پروتیین ها
کربوهیدراتها
امینو ها
کم کننده چربی ها
هورمون ها
تمرین
تاریخچه
کراتین ها
افزایش هورمون ها
پمپاژ خون
پزشکی ورزشی
ویتامینها
آرشيو
جست و جو