close
تبلیغات در اینترنت

رزتمپ

ساعت تمرین و باشگاه ایده آل از نظر کای گرین

ساعت تمرین و باشگاه ایده آل از نظر کای گرین
مکمل هاوهورمون ها در بدنسازی
تبليغات
Rozblog.com رز بلاگ - متفاوت ترين سرويس سایت ساز
اطلاعات سايت
نام کاربری :
رمز عبور :

رمز عبور را فراموش کردم ؟
آمار مطالب
کل مطالب : 206
کل نظرات : 25

بازديد امروز : 29 نفر
بارديد ديروز : 17 نفر
بازديد هفته : 89 نفر
بازديد ماه : 262 نفر
بازديد سال : 393 نفر
بازديد کلي : 63,906 نفر

افراد آنلاين : 1
عضويت سريع
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی : * کد امنیتیبارگزاری مجدد
پيوندهاي روزانه
کدهاي اختصاصي
پشتيباني
theme by
roztemp.ir
RSS

Powered By
Rozblog.Com
تبليغات
رزتمپ

برای همه این امکان فراهم نیست که هرساعتی دلشان می خواهد تمرین کنند و مشغله های کاری اجاره نمی دهددر بهترین ساعت بدنشان در باشگاه حاضر شوند، کای گرین نایب قهرمان مستر المپیای ۲۰۱۲ و یکی از بزرگان حال حاضر بدنسازی جهان  راه حل مناسب برای این افراد ارائه می دهد به علاوه اینکه از مشخصات بهترین باشگاه ها حرف های جالبی می زند و از پروتئین های دریافتی خود از غذای روزانه ، از اینکه عاشق ماهی است . کای گرین می گوید:

ساعت تمرین

من دوست دارم صبح زود تمرین کنم که انر‍‍‍‍‍ژی ام در اوج است و وعده بعدی هم دوست دارم اوایل بعد از ظهر باشد بعد از چند وعده غذا . اما بعد از سالها ورزشکاربودن که باید بعد از تمام شدن کار روزانه تمرین می کردم متوجه شدم که اکثر مردم این امکان را ندارند که هر وقت در اوج انرژی هستند، تمرین کنند چون مسئولیت های شغلی دارند

زمانی وجود داشت که نمی توانستم در بهترین زمان که مناسب بدنم بود تمرین کنم . بنابراین ذهن خود را طوری آماده کردم که برای تمرین در هر ساعتی از باشگاه آماده باشم . این هم مثل دیگر چیزهاست که لازم است عادت خوب را در خود ایجاد کنید .

من برنامه ذهنی خود را به حد کافی توسعه دادم که مثل یک عادت شده و این اجازه را می دهد که هر بار پا به باشگاه می گذارم روی شدت مورد نیاز برای تمرین قفل می شوم . بهترین راه برای رسیدن به این عادت خوب اینست که هر بار قبل از تمرین برنامه یکسانی داشته باشید ، یعنی غذاهای یکسان بخورید ، نوشیدنی همیشگی قبل تمرین خود را داشته باشید و از لحاظ ذهنی و فیزیکی بدانید در تمرین چه می خواهید بکنید .

چه ۶صبح باشد یا ۱۰ شب ، ذهن و فیزیک شما آماده سازی شده تا در تمرین همه انرژی خود را بگذارد . این هم مثل هر چیز دیگری در بدنسازی است و شما باید برنامه ای را پایه ریزی کنید و سپس بارها و بارها به آن متعهد بمانید .

باشگاه ایده آل

باشگاه خیابان پنجم اولین خانه واقعی بدنسازی ام بود . من قبلاً آنجا تمرین می کردم و فقط تمرین نبود بلکه بعضی شب ها آنجا می خوابیدم و فکر می کنم در این باشگاه بیشتر از هر باشگاهی در دنیا رشد کردم . چند سال اخیر آنجا تمرین نکردم ، اما همیشه یادم می ماند که خانه ام را آنجا پیدا کردم .

یک باشگاه خوب نادر و بسیار ارزشمند است . این از نگاه و دیدگاه مدیریت می آید . باشگاهی نظیر خیابان پنجم که از آنجا شروع کردم در حال کمتر شدن هستند ، اما هنوز هم بعضی از آنها وجود دارند .

در یک باشگاه استاندارد ، همه چیز طوری طراحی شده که بدنسازان بتوانند بهترین تمرین خود را انجام دهند ، تجهیزات بر اساس کیفیت گروه بندی و چیدمان شده اند . شما باید بتوانید اطراف باشگاه را نگاه کنید و بگویید که از لحاظ تنوع تجهیزات خوب است و دارای دمبل های سنگین ( حداقل تا ۷۰ کیلو گرم ) است.

این که تجهیزات چگونه چیدمان شدند ، مهم است طوری که بتوانید هر بخش بدن را در یک ناحیه خاص از باشگاه تمرین دهید بدون آنکه نیاز باشد ، کل باشگاه را زیر پا بگذارید . من از عکس های روی دیوار روحیه می گیرم . وقتی پوستر بدنسازان بزرگ روی دیوار است می دانید که در یک باشگاه واقعی هستید . به عنوان یک نوجوان ، جوان و حالا یک فرد بزرگتر همیشه با دیدن پوستر های روی دیوار روحیه گرفته ام . بعضی باشگاه ها ی امروزی فکر می کنند پوستر بدنسازان بزرگ باعث ترس مخاطبان می شود ، اما باشگاهایی که من عاشق آنها هستم ، عکس و پوستر دارند

عشق ماهی

من عاشق ماهی هستم و مقدار زیادی از آن خورده ام . ماهی یک زمانی پروتئین اصلی رژیم من بود . فازهایی داشتم که احساساً یک مدل پروتئین را اصلی قرار داده بودم . من قبلاً عاشق سینه مرغ بودم بنابراین شاید روزانه ۱۰ عدد یا بیشتر سینه مرغ می خوردم و پس از آن برای مدتی حس کردم بدنم به ران مرغ جواب بهتری می دهد و شاید باور نکنید . بنابراین مقدار زیادی ران مرغ در روز می خوردم . هر روز تقریباً برای هر وعده ران مرغ می خوردم . پس از آن وارد دوره ای شدم که ماهی در صدر منابع بود به ویژه ماهی تیلاپیا

مقدار زیادی ماهی خالص در روز می خوردم . در حال حاضر هم بیشتر استیک می خورم و پروتئین را از پودر پروتئینی گوشت قرمز می گیرم . اما عاشق ماهی هستم به ویژه ماهی ماراکل و سالمون . همچنین عاشق سوشی هستم و می توانم مقدار زیادی سوشی بخورم

 

درباره : تمرین , پزشکی ورزشی ,
امتياز : نتيجه : 0 امتياز توسط 0 نفر مجموع امتياز : 0

برچسب ها : ساعات تمرین کی گرین ,
بازديد : 131
[ پنجشنبه 18 آبان 1391 ] [ 20:8 ] [ چارلز گلس ]
مطالب مرتبط
آخرين مطالب ارسالي
مکمل اصل و غیر اصل تاريخ : یکشنبه 17 اردیبهشت 1391
آرتروز تاريخ : دوشنبه 11 شهریور 1392
چند راهنمایی پایه ای برای مبتدی ها تاريخ : یکشنبه 10 شهریور 1392
سوماتروپین تاريخ : سه شنبه 05 شهریور 1392
بیوگرافی فیل هیث تاريخ : سه شنبه 05 شهریور 1392
وزن بدن چگونه تنظیم می شود تاريخ : سه شنبه 05 شهریور 1392
نکاتی درباره تمرینات سرشانه تاريخ : شنبه 02 شهریور 1392
خطر افزایش تستسرون برای بدن تاريخ : جمعه 01 شهریور 1392
ارسال نظر براي اين مطلب

نام
ایمیل (منتشر نمی‌شود) (لازم)
وبسایت
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) :S
نظر خصوصی
مشخصات شما ذخیره شود ؟ [حذف مشخصات] [شکلک ها]
کد امنیتیرفرش کد امنیتی
.: Weblog Themes By roztemp :.

درباره وبلاگ

به سایت ماسل تک خوش آمدید این جانب مدرک مربیگری در جه 2 و 3 بدنسازی و پزشکی ورزشی اسیا را دارم هرگونه سوال در مورد مکمل-برنامه تمرینی-هورمون ها داشتید در نظرات بیان کنید تا پاسخ بدهم و برای تهیه مکمل ها با این شماره تماس بگیرید شماره تماس:09141206607 با تشکر
موضوعات
پروتیین ها
کربوهیدراتها
امینو ها
کم کننده چربی ها
هورمون ها
تمرین
تاریخچه
کراتین ها
افزایش هورمون ها
پمپاژ خون
پزشکی ورزشی
ویتامینها
آرشيو
جست و جو