close
تبلیغات در اینترنت

رزتمپ

هیچ ماده ای، لاغری و چاقی موضعی نمی آورد

هیچ ماده ای، لاغری و چاقی موضعی نمی آورد
مکمل هاوهورمون ها در بدنسازی
تبليغات
Rozblog.com رز بلاگ - متفاوت ترين سرويس سایت ساز
اطلاعات سايت
نام کاربری :
رمز عبور :

رمز عبور را فراموش کردم ؟
آمار مطالب
کل مطالب : 206
کل نظرات : 25

بازديد امروز : 18 نفر
بارديد ديروز : 13 نفر
بازديد هفته : 31 نفر
بازديد ماه : 163 نفر
بازديد سال : 666 نفر
بازديد کلي : 64,179 نفر

افراد آنلاين : 1
عضويت سريع
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی : * کد امنیتیبارگزاری مجدد
پيوندهاي روزانه
کدهاي اختصاصي
پشتيباني
theme by
roztemp.ir
RSS

Powered By
Rozblog.Com
تبليغات
رزتمپ

رئیس انجمن علمی غذا و تغذیه حامی سلامت ایران با بیان اینکه : « اصولاً هیچ ماده غذایی برای لاغری یا چاقی قسمت خاصی از بدن وجود ندارد » تاکید کرد :  «افراد می توانند با کاهش کمی از انرژی مورد نیاز روزانه شان به آرامی به کاهش وزن دست پیدا کنند. » دکتر ضیاء الدین مظهری می گوید: « اصولاً نباید بگذاریم انباشتگی هایی از انرژی به صورت چربی در بدن ما به طور خزنده ای ایجاد شود و اگر تعادلی در دریافت و مصرف انرژی فراهم نماییم به مدت ۱۰ سال می توانیم وزن فعلی مان را حفظ کنیم ولی به دلیل اینکه

هر ۱۰ سالی که از مرز ۲۵ سالگی فراتر می رویم نیاز ما به انرژی پایه به مقدار ۵ تا ۷ درصد کاهش می یابد اگر بخواهیم وزن واندام خود را حفظ کرده و از بزرگ شدن غبغب و بزرگ شدن شکم جلوگیری کنیم باید به همین نسبت از دریافت انرژی روزانه مان حذف نماییم .»

وی خاطر نشان کرد : « افرادی که دچار چاقی هستند به جای پناه بردن به عطاری ها ، افراد ناباب ، تبلیغات ماهواره ای و اینترنتی دور از واقعیت ، می توانند با صلاحدید یک متخصص یا کارشناس تغذیه با یک رژیم متعادل و متناسب و متنوع و با کاهش مقدار مختصری از انرژی مورد نیاز روزانه شان به آرامی به کاهش وزن حقیقی و ماندگاری که دور از هر عارضه ای می باشد دست پیدا کنند. با این قبیل برنامه های کاهش وزن افراد قادر خواهند بود هم به وزن ایده آل خوددست پیدا کنند و هم بسیاری از پارامترهای بیوشیمیایی افزایش یافته خون ( مثل چربی خون ، قند خون ، اسید اوریک ) و حتی فشار خون خود را کاهش دهند و به سلامتی پایدار و تناسب اندام ماندگار نایل گردند. »

این متخصص تغذیه و رژیم درمانی تاکید کرد :  « اصولاً هیچ ماده غذایی برای لاغری یا چاقی قسمت خاصی از بدن وجود ندارد البته بعضی از مواد غذایی مثل فست فودها ، سیب زمینی سرخ کرده ، چیپس ، شکلات و شیرینی ها که به صورت عادتی مصرفی می شوند اغلب ، گرایش به انباشته شدن انرژی در ناحیه احشاء و شکم و پهلو دارند و اگر بخواهیم از چاقی های این قسمت های بدن جلوگیری کنیم باید از مصرف این مواد غذایی خودداری کنیم اگرچه اثرات این مواد دیرتر بروز می کند اما حتمابروز خواهد کرد ».

این عضو هیئت علمی دانشگاه افزود : « افزایش وزن بدن و از بین رفتن تناسب بین قد و وزن و آثار آن فقط به تغییر ظواهر بیرونی نیست بلکه به دنبال رژیم غذایی نامتناسب و پرخوری ، در درون افراد نیز تغییراتی ایجاد می شود که نتیجه آن افزایش قند خون ، فشار خون ، چربی خون بخصوص افزایش LDL خون می باشد که اگر به موقع نسبت به کنترل این تغییرات اقدام نکنند سندروم متابولیک ایجاد می شود که با افزایش قطر شکم ، قند ناشتا ، بالا رفتن میزان LDL و کاهش HDL و افزایش میزان اسید اوریک خود را نشان می دهد که نشانه ای از نشانه های فوق ابتلا به سندروم متابولیک را هشدار می دهد که نتیجه عدم توجه به این تغییرات  موجبات بروز دیابت نوع دوم و عوارض ناشی از آن خواهد شد. »

درباره : پزشکی ورزشی ,
امتياز : نتيجه : 0 امتياز توسط 0 نفر مجموع امتياز : 0

برچسب ها : چاقی و لاغری ,
بازديد : 87
[ پنجشنبه 23 شهريور 1391 ] [ 20:30 ] [ چارلز گلس ]
مطالب مرتبط
آخرين مطالب ارسالي
مکمل اصل و غیر اصل تاريخ : یکشنبه 17 اردیبهشت 1391
آرتروز تاريخ : دوشنبه 11 شهریور 1392
چند راهنمایی پایه ای برای مبتدی ها تاريخ : یکشنبه 10 شهریور 1392
سوماتروپین تاريخ : سه شنبه 05 شهریور 1392
بیوگرافی فیل هیث تاريخ : سه شنبه 05 شهریور 1392
وزن بدن چگونه تنظیم می شود تاريخ : سه شنبه 05 شهریور 1392
نکاتی درباره تمرینات سرشانه تاريخ : شنبه 02 شهریور 1392
خطر افزایش تستسرون برای بدن تاريخ : جمعه 01 شهریور 1392
ارسال نظر براي اين مطلب

نام
ایمیل (منتشر نمی‌شود) (لازم)
وبسایت
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) :S
نظر خصوصی
مشخصات شما ذخیره شود ؟ [حذف مشخصات] [شکلک ها]
کد امنیتیرفرش کد امنیتی
.: Weblog Themes By roztemp :.

درباره وبلاگ

به سایت ماسل تک خوش آمدید این جانب مدرک مربیگری در جه 2 و 3 بدنسازی و پزشکی ورزشی اسیا را دارم هرگونه سوال در مورد مکمل-برنامه تمرینی-هورمون ها داشتید در نظرات بیان کنید تا پاسخ بدهم و برای تهیه مکمل ها با این شماره تماس بگیرید شماره تماس:09141206607 با تشکر
موضوعات
پروتیین ها
کربوهیدراتها
امینو ها
کم کننده چربی ها
هورمون ها
تمرین
تاریخچه
کراتین ها
افزایش هورمون ها
پمپاژ خون
پزشکی ورزشی
ویتامینها
آرشيو
جست و جو