close
تبلیغات در اینترنت

رزتمپ

حل تمرین زدگی

حل تمرین زدگی
مکمل هاوهورمون ها در بدنسازی
تبليغات
Rozblog.com رز بلاگ - متفاوت ترين سرويس سایت ساز
اطلاعات سايت
نام کاربری :
رمز عبور :

رمز عبور را فراموش کردم ؟
آمار مطالب
کل مطالب : 206
کل نظرات : 25

بازديد امروز : 40 نفر
بارديد ديروز : 4 نفر
بازديد هفته : 78 نفر
بازديد ماه : 139 نفر
بازديد سال : 1,914 نفر
بازديد کلي : 65,427 نفر

افراد آنلاين : 1
عضويت سريع
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی : * کد امنیتیبارگزاری مجدد
پيوندهاي روزانه
کدهاي اختصاصي
پشتيباني
theme by
roztemp.ir
RSS

Powered By
Rozblog.Com
تبليغات
رزتمپ

وقتی صحبت از تمرین زدگی باشد ، ما ترجیح می دهیم روی مسئله استراحت تمرکز کنیم ، نه مسئله تمرین . به این دلیل که برای اغلب بدنسازان ، مشکل شدت یا حجم تمرین خیلی زیاد نیست . در عوض مقصر اصلی که باعث عدم رشد می شود تقریباً در اغلب موارد

عدم استراحت کافی بین جلسات تمرین است . نیاز است فاصله زمانی مناسب را بین جلسات تمرین خود در نظر بگیرید برای اینکه از رشد و ریکاوری کامل اطمینان یابید ، پیش از اینکه دوباره با آهن سخت دست و پنجه نرم کنید .

راه حل هایی برای جلوگیری از تمرین زدگی وجود دارد تا دچار آن نشوید . بین جلسات تمرین اغلب بخش های بدن حداقل ۷۲ ساعت فاصله در نظر بگیرید ( بجز شکم و ساق ) مثلاً اگر پشت بازوی خود را روز شنبه تمرین می دهید ، حداقل تا روز سه شنبه نباید روی آن کار کنید .

از اجرای اسکوات و ددلیفت در روزهای متوالی خوداری کنید . سعی کنید بین جلسات انجام این دو حرکت هم ۷۲ ساعت فاصله وجود داشته باشد .

نسبت به فشار وارد شده بر عضلات جانبی شما که در حرکات ترکیبی تحت فشار قرار می گیرند هم مراقب باشید و برنامه تمرینی خود را متناسب با آن طراحی کنید . برای مثال ، دلتوئید جلویی در طول حرکات سینه هم تحت فشار قرار می گیرد ، بنابر این از تمرین سرشانه و سینه نیز در روزهای متوالی خوداری کنید . و بین جلسات تمرین آنها ۴۸ ساعت فاصله در نظر بگیرید یا اینکه هر دو را در یک جلسه تمرین دهید ، که در این صورت به موازات هم می توانند ریکاوری شوند

تمرین هوازی می تواند انرژی لازم برای ریکاوری شما را تخلیه کند . بنابراین از تمرینات هوازی که فشار زیادی روی پاها وارد می کند ، پیش از روز تمرین پا خودداری کنید .

بین یک یا دو روز تمرین، یک روز را به استراحت بپردازید . از تقسیم بندی یک روز تمرین ، یک روز استراحت یا دو روز تمرین و یک روز استراحت استفاده کنید و به یاد داشته باشید که با بیش از حد تمرین کردن به رشد بالایی نمی رسید .

منبع : فلکس

 

 

درباره : تمرین , پزشکی ورزشی ,
امتياز : نتيجه : 5 امتياز توسط 5 نفر مجموع امتياز : 5

برچسب ها : تمرین زدگی ,
بازديد : 142
[ جمعه 13 مرداد 1391 ] [ 21:43 ] [ چارلز گلس ]
مطالب مرتبط
آخرين مطالب ارسالي
مکمل اصل و غیر اصل تاريخ : یکشنبه 17 اردیبهشت 1391
آرتروز تاريخ : دوشنبه 11 شهریور 1392
چند راهنمایی پایه ای برای مبتدی ها تاريخ : یکشنبه 10 شهریور 1392
سوماتروپین تاريخ : سه شنبه 05 شهریور 1392
بیوگرافی فیل هیث تاريخ : سه شنبه 05 شهریور 1392
وزن بدن چگونه تنظیم می شود تاريخ : سه شنبه 05 شهریور 1392
نکاتی درباره تمرینات سرشانه تاريخ : شنبه 02 شهریور 1392
خطر افزایش تستسرون برای بدن تاريخ : جمعه 01 شهریور 1392
ارسال نظر براي اين مطلب

نام
ایمیل (منتشر نمی‌شود) (لازم)
وبسایت
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) :S
نظر خصوصی
مشخصات شما ذخیره شود ؟ [حذف مشخصات] [شکلک ها]
کد امنیتیرفرش کد امنیتی
.: Weblog Themes By roztemp :.

درباره وبلاگ

به سایت ماسل تک خوش آمدید این جانب مدرک مربیگری در جه 2 و 3 بدنسازی و پزشکی ورزشی اسیا را دارم هرگونه سوال در مورد مکمل-برنامه تمرینی-هورمون ها داشتید در نظرات بیان کنید تا پاسخ بدهم و برای تهیه مکمل ها با این شماره تماس بگیرید شماره تماس:09141206607 با تشکر
موضوعات
پروتیین ها
کربوهیدراتها
امینو ها
کم کننده چربی ها
هورمون ها
تمرین
تاریخچه
کراتین ها
افزایش هورمون ها
پمپاژ خون
پزشکی ورزشی
ویتامینها
آرشيو
جست و جو