close
تبلیغات در اینترنت

رزتمپ

یک حرکت برای تمام شکم

یک حرکت برای تمام شکم
مکمل هاوهورمون ها در بدنسازی
تبليغات
Rozblog.com رز بلاگ - متفاوت ترين سرويس سایت ساز
اطلاعات سايت
نام کاربری :
رمز عبور :

رمز عبور را فراموش کردم ؟
آمار مطالب
کل مطالب : 206
کل نظرات : 25

بازديد امروز : 27 نفر
بارديد ديروز : 4 نفر
بازديد هفته : 65 نفر
بازديد ماه : 126 نفر
بازديد سال : 1,901 نفر
بازديد کلي : 65,414 نفر

افراد آنلاين : 1
عضويت سريع
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی : * کد امنیتیبارگزاری مجدد
پيوندهاي روزانه
کدهاي اختصاصي
پشتيباني
theme by
roztemp.ir
RSS

Powered By
Rozblog.Com
تبليغات
رزتمپ

در تصور بسیاری از افراد ، عضلات شکم ، تنها عضله راست شکمی است که در واقع همان شش تکه شکم است و بسیاری آرزویش را دارند. اما برای داشتن میان تنه ای کامل و بی نقص ، باید

دیگر عضلات ناحیه شکم که در واقع سه گروه عضلانی هستند را هم تحت تمرین قرار دهید .

در کنار عضلات راست شکمی عضلات مورب خارجی ( پهلو ) قرار دارد ، عضله مورب داخلی ( که زیر عضله راست و مورب خارجی قرار گرفته ) و عضله عرضی شکمی ( که عضله ای عمقی است و زیر سه عضله مذکور قرار دارد ) . تمرین این عضلات می تواند باعث تقویت قدرت و ثبات کلی شما شود

شاید تصور کنید تمرین دادن تمام این عضلات زمان زیادی نیاز دارد ولی اگر وقت کمی در اختیار دارید ، می توانید باز هم تمرین شکم موثری داشته باشید تنها با اجرای یک حرکت !

 شاید این مثل شعارهای تبلیغاتی بنظر آید ولی واقعیت است . بر اساس تحقیقاتی که در مرکز پزشکی دانشگاه نبراسکا انجام شد ، می توانید هر چهار عضله ناحیه شکم را با حرکت کرانچ تحت فشار بگذارید ! تنها ترفند بر می گردد به چگونگی اجرای آن . دانشمندان کشف کردند یک شیوه اجرا می تواند تنها عضله راست شکمی  را  تحت فشار قرار دهد ، در حالی که شیوه اجرای دیگری عضلات مورب و عرضی شکم را تحت فشار  می گذارد .

از علم تا عمل

ابتدا به انجام دو سه ست کرانچ به شیوه  پیش رو بپردازید برای کار بر عضله راست شکمی با انقباض عضلات شکم همزمان شکم  خودرا جتو دهید سپس سعی کنید. با ادامه انقباض  فاصله بین قفسه دندها و لگن را کاهش دهید .سعی کنید همزمان با انقباض ، قفسه دنده ها  را به داخل بکشید .

سپس دو یا سه ست کرانچ هم به شیوه پیش رو انجام دهید برای هدف قرار دادن عضلات مورب و عرضی شکم : شکم را داخل بکشید همزمان پایین پشت را کاملاً مماس با زمین حفظ کنید و سعی کنید همزمان با حرکت بالا تنه قفسه دنده ها را بیرون دهید

منبع : مجله فلکس

 

درباره : تمرین ,
امتياز : نتيجه : 0 امتياز توسط 0 نفر مجموع امتياز : 0

برچسب ها : تمرین شکم ,
بازديد : 183
[ یکشنبه 25 تير 1391 ] [ 16:45 ] [ چارلز گلس ]
مطالب مرتبط
آخرين مطالب ارسالي
مکمل اصل و غیر اصل تاريخ : یکشنبه 17 اردیبهشت 1391
آرتروز تاريخ : دوشنبه 11 شهریور 1392
چند راهنمایی پایه ای برای مبتدی ها تاريخ : یکشنبه 10 شهریور 1392
سوماتروپین تاريخ : سه شنبه 05 شهریور 1392
بیوگرافی فیل هیث تاريخ : سه شنبه 05 شهریور 1392
وزن بدن چگونه تنظیم می شود تاريخ : سه شنبه 05 شهریور 1392
نکاتی درباره تمرینات سرشانه تاريخ : شنبه 02 شهریور 1392
خطر افزایش تستسرون برای بدن تاريخ : جمعه 01 شهریور 1392
ارسال نظر براي اين مطلب

نام
ایمیل (منتشر نمی‌شود) (لازم)
وبسایت
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) :S
نظر خصوصی
مشخصات شما ذخیره شود ؟ [حذف مشخصات] [شکلک ها]
کد امنیتیرفرش کد امنیتی
.: Weblog Themes By roztemp :.

درباره وبلاگ

به سایت ماسل تک خوش آمدید این جانب مدرک مربیگری در جه 2 و 3 بدنسازی و پزشکی ورزشی اسیا را دارم هرگونه سوال در مورد مکمل-برنامه تمرینی-هورمون ها داشتید در نظرات بیان کنید تا پاسخ بدهم و برای تهیه مکمل ها با این شماره تماس بگیرید شماره تماس:09141206607 با تشکر
موضوعات
پروتیین ها
کربوهیدراتها
امینو ها
کم کننده چربی ها
هورمون ها
تمرین
تاریخچه
کراتین ها
افزایش هورمون ها
پمپاژ خون
پزشکی ورزشی
ویتامینها
آرشيو
جست و جو