close
تبلیغات در اینترنت

رزتمپ

پرس سینه با هالتر ( Bench press with barbell )

پرس سینه با هالتر ( Bench press with barbell )
مکمل هاوهورمون ها در بدنسازی
تبليغات
Rozblog.com رز بلاگ - متفاوت ترين سرويس سایت ساز
اطلاعات سايت
نام کاربری :
رمز عبور :

رمز عبور را فراموش کردم ؟
آمار مطالب
کل مطالب : 206
کل نظرات : 25

بازديد امروز : 25 نفر
بارديد ديروز : 11 نفر
بازديد هفته : 40 نفر
بازديد ماه : 40 نفر
بازديد سال : 40 نفر
بازديد کلي : 63,553 نفر

افراد آنلاين : 1
عضويت سريع
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی : * کد امنیتیبارگزاری مجدد
پيوندهاي روزانه
کدهاي اختصاصي
پشتيباني
theme by
roztemp.ir
RSS

Powered By
Rozblog.Com
تبليغات
رزتمپ

هدف : تمام مناطق ماهیچه سینه تقویت می شود

ماهیچه های یاری کننده : ماهیچه سه سر بازو ، ماهیچه دلتوئید قدامی

تکنیک اجرای حرکت : روی میز پرس دراز کشیده ، دست ها را

بیش از عرض شانه باز کرده و هالتر را به حالت معمولی بگیرید . هالتر را بلند کرده ، پشت را در خط صاف نگه داشته و هالتر را به آرامی پایین ببرید تا با سینه تماس پیدا کند. از این نقطه به بعد ، وزنه را آرام به طرف بالا پرس کنید

آناتومی عضات سینه در حرکت پرس سینه با هالتر

 

نکات قابل توجه در حرکت پرس سنه با هالتر

توجه داشته باشید که بخش منفی حرکت ( نگاتیو ) زمانی است که وزنه به طرف پایین می آید پس در این بخش نفس می گیریم ( دم ) و زمانی که وزنه را به طرف بالا پرس می کنیم بخش مثبت حرکت ( پوزتیو ) می باشد و عمل تخلیه نفس صورت می گیرد ( بازدم )

وزنه را تا جایی به پایین ببرید تا میله هالتر با سینه شما تماس پیدا کند و از تکرار های نیمه اجتناب کنید مگر در مواقع خاص که مربی شما تشخیص دهد

فاصله دست ها کمی بیش از عرض سانه می باشد حدود ۸۰ سانتی متر که با توجه به وزن و سایز بدنی افراد متغییر است

گرفتن میله هالتر با دست های جمع فشار را از ماهیچه های سینه به پشت بازوها منتقل می کند

و وقتی دست ها را خیلی باز بگیرید دامنه حرکتی شما کم می شود و ممکن است با آسیب دلتوئید جلویی همراه باشد. معمولاً پاور لیفتر ها برای اینکه وزنه بیشتری را پرس کنند فاصله دست ها را کمی زیاد می کنند به یاد داشته باشید شما یک بدنساز هستید نه پاورلیفتر

در زمان اجرای حرکت پرس سینه سر خود را روی میز قرار دهید و از بلند کردن سر خودداری کنید

نقطه فرود وزنه و میله هالتر روی سینه می باشد بعضی ها در موقع اجرای حرکت پرس سینه میله هالتر را روی گردن و بعضی ها زیر سینه فرود می آورند که این کار شما را از هدف اصلی دور می کند

در هنگام اجرای پرس سینه پاهای خود را به زمین محکم کرده و جهت تعادل و انتقال قدرت از آن نهایت استفاده را ببرید .

قانون کمک در این حرکت نیز بدین صورت است که شما ۸۰درصد از رنج تکرارها را اجرا می کنید و ۲۰درصد باقی مانده با کمک حریف تمرینی شما صورت می گیرد. مثلاً از ۱۰ تکرار ۸ تکرار را خودتان اجرا می کنید و ۲ تکرار دیگر را حریف تمرینی شما در بخش مثبت به شما کمک می کند تا تکرار شما کامل شود . نه اینکه شما حرکت پرس را اجرا کنید و حریف تمرینی شما حرکت کول با هالتر را .

 

درباره : تمرین ,
امتياز : نتيجه : 0 امتياز توسط 0 نفر مجموع امتياز : 0

برچسب ها : پرس سینه با هالتر ( Bench press with barbell ) ,
بازديد : 161
[ چهارشنبه 24 خرداد 1391 ] [ 22:2 ] [ چارلز گلس ]
مطالب مرتبط
آخرين مطالب ارسالي
مکمل اصل و غیر اصل تاريخ : یکشنبه 17 اردیبهشت 1391
آرتروز تاريخ : دوشنبه 11 شهریور 1392
چند راهنمایی پایه ای برای مبتدی ها تاريخ : یکشنبه 10 شهریور 1392
سوماتروپین تاريخ : سه شنبه 05 شهریور 1392
بیوگرافی فیل هیث تاريخ : سه شنبه 05 شهریور 1392
وزن بدن چگونه تنظیم می شود تاريخ : سه شنبه 05 شهریور 1392
نکاتی درباره تمرینات سرشانه تاريخ : شنبه 02 شهریور 1392
خطر افزایش تستسرون برای بدن تاريخ : جمعه 01 شهریور 1392
ارسال نظر براي اين مطلب
اين نظر توسط behnood در تاريخ 1391/4/1 و 14:14 دقيقه ارسال شده است

مطالبتون عالیه.
اگه میشه بیشتر راجع به کار با وزنه(مانند تری ست هاو...) توضیح بدید


نام
ایمیل (منتشر نمی‌شود) (لازم)
وبسایت
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) :S
نظر خصوصی
مشخصات شما ذخیره شود ؟ [حذف مشخصات] [شکلک ها]
کد امنیتی
.: Weblog Themes By roztemp :.

درباره وبلاگ

به سایت ماسل تک خوش آمدید این جانب مدرک مربیگری در جه 2 و 3 بدنسازی و پزشکی ورزشی اسیا را دارم هرگونه سوال در مورد مکمل-برنامه تمرینی-هورمون ها داشتید در نظرات بیان کنید تا پاسخ بدهم و برای تهیه مکمل ها با این شماره تماس بگیرید شماره تماس:09141206607 با تشکر
موضوعات
پروتیین ها
کربوهیدراتها
امینو ها
کم کننده چربی ها
هورمون ها
تمرین
تاریخچه
کراتین ها
افزایش هورمون ها
پمپاژ خون
پزشکی ورزشی
ویتامینها
آرشيو
جست و جو